Ապրիլի 15-19

Տնային

  1. Որոշե՛ք պրոտոնների, նեյտրոնների և էլեկտրոնների քանակը և ատոմային միջուկի լիցքը հետևյալ տարրերի համար՝ լրացնելով աղյուսակը.

Ա) I
e=53
P+=53
n=127-53=74
Na
e=11
P+=11
n=23-11=12
CI
e=17
P+=17
n=35-17=18
Ca
e=20
P+=20
n=40-20=20
Al
e=13
P+=13
n=27-13=14

Բ) S
e=16
P+=16
n=32-16=16
P
e=15
P+=15
n=31-15=16
C
e=6
P+=6
n=12-6=6
K
e=19
P+=19
n=39-19=20
Ne
e=10
P+=10
n=20-10=10

Բ) F
e=9
P+=9
n=19-9=10
O
e=8
P+=8
n=16-8=8
B

Ba

Si

Реклама

2. Հաշվե՛ք, նյութի՝ KOH հարաբերական մոլեկուլային զանգվածը և նյութի բաղադրության մեջ առկա տարրերի զանգվածային բաժինները:

3•Սովորել

Работа над итогами проекта «Любовь — вечная тема в искусстве»

Создайте презентацию, в которой будет раскрыта связь темы любви с разными видами искусства.

1 слайд — название проекта, имя ученика.

2 слайд — определение слова «любовь».

3 слайд — определение слова «искусство».

4 слайд — связь любви и музыки.

5 слайд — связь любви и живописи.

6 слайд — связь любви и литературы.

12.04.24

Նախադասությունից դուրս գրիր բայի դիմավոր և անդեմ /դերբայներ/ ձևերը։ 

  • Արևը թեքվում էր կամաց-կամաց կարմրող ամպի հետևը, իբրև հոգնած հնձվոր, որ վրան է առնում թաղիքը։ Ճկում էին ծտերը, քարից քար թռչելով, կարծես չէին ուզում, որ երեկո լինի։
  • Հարբած ու խենթացած արևի համբույրից՝ ալիքների վրա խայտացող ձկնիկը թռչկոտեց՝ սուզվելով ջրի հատակը։
  • Մոսկվա սովորելու եկած տղան այդպես էլ՝ ինչպես հայտվեց օրեցօր խորացող փոսում։

2․ Դո՛ւրս գրիր բայերը․ գրիր բայի հատկանիշները։

  • Ալագյազի լանջի ամենաբարձր գյուղերից մեկում, որտեղից բացվում է հիանալի տեսարան դեպի դաշտը, ապրում էր քեռի Թորոսը։
  • Ես և ընկերս նստել էինք քարին, հիանալով դաշտի գեղեցկությամբ, փորձում էինք գտնել ծանոթ գյուղերը։
  • Առավոտյան սարից նորից զով քամի կփչեր, ողջ դաշտը ողողված կլիներ արևի լույսով։
  • Օդը ջինջ լիներ և թափանցիկ. արևի տակ նորից փայլփլեին ցորենի հատիկներն ու թեփը, ոսկեգույն փոշու հետ խառնված ցորենը կանայք մաղեին և օրորվեին։
  • Մեր գլխավերևը՝ բլրակի հետևից, պիտի լսվեր մի ձայն՝ «հոլե՜, հոլե՜…», ու մեկը պիտի սուլեր։
  • − Ի՞նչ զրույց, մի՛ ասա էդպիսի բան, մի՛ հավատա էդ մարդու պատմություններին։,− խնդրեց ընկերս։

3․ Գրիր անորոշ և վաղակատար դերբայների տարբերությունները։ Գրի՛ր 3-ական նախադասություններ, որոնցում լինեն վաղակատար և անորոշ դերբայներ։

ԱնորոշԿարդ, պատմալ, ել
Վաղակատարկարդ, պատմացել, ել

Առավոնյան արթնացել եմ և պատրաստել ամենահամեղ նախաճաշերից։

Ես կարդացել եմ ինձ ամենահոգեհարազատ գրքերից մեկը և ուղղակի ապշել էի սյուժեից։

Երեխային մեծացնելուց պատասխանատու բան դեռ չեմ հանդիպել։

4․ Խմբագրիր թարգմանությունը․

Судьба мексиканской художницы Фриды Кало была сложной, полной боли и страданий, но также в ее жизни кипели великие страсти — и в творчестве, и в отношениях.

Մեքսիկական նկարչուհի Ֆրիդա Կալոյի բախտը դժվար էր` լի ցավով և տանջանքներով, բայց նույնպես իր կյանքում եռում էր կիրքով և արվեստի հանդեպ և հարաբերությունների հանդեպ։

Некоторые послания Фриды мужу Диего Ривере стали афоризмами…

Ֆրիդայի միքանի նամակներր ամուսին` Դիեգո Ռիվերեին դարձան աֆորիզմներ։

«Я не прошу тебя меня поцеловать, и не извиняйся передо мной, когда я думаю, что ты неправ. Я даже не буду просить тебя обнять меня, когда мне это больше всего нужно.

<<Ես չեմ խնդրում քեզ ինձ համբուրել, և ներևղություն մի խնդրի իմ առջև, երբ ես մտածում եմ, որ դու սխալ ես։ Ես նույնիսկ չեմ խնդրի քեզ գրկել ինձ, երբ դա ինձ պետք է ամենաշատը։

Я не прошу тебя говорить мне, какая я красивая, даже если это ложь, и не пиши мне красивых слов.

Ես քեզ չեմ խնդրում գրել ինձ` ինչ սիրուն եմ ես, նույնիսկ եթե դա դժվար է, և մի գրի ինձ գեղեցիկ բառեր։

Я не буду просить тебя позвонить мне, для того, чтобы рассказать, как прошел твой день, и сказать, что ты скучаешь по мне.

Ես չեմ խնդրելու քեզ զանգել ինձ, նրա համար, որ պատմես քո օրվա անցնելու մասին, և ասելու համար քո կարոտելու մասին։

Я не буду просить тебя благодарить меня за все, что я делаю для тебя, и заботиться обо мне, когда душа иссякнет, и, конечно, я не буду просить тебя поддержать меня в моих решениях.

Ես չեմ խնդրելու քեզ շնորհակալություն խնդրել ինձնից այն ամենի համար ինչ ես արել եմ քեզ համար, և հոգ տանել իմ համար, երբ հոգին կհանգչի, և, իհարկե, ես չեմ խնդրելու քեզ աջակցել ինձ իմ որոշումներում։

Я даже не буду просить тебя послушать меня, когда у меня есть тысяча историй, которые мне хочется рассказать тебе.

Ես նույնիսկ չեմ խնդրի քեզ լսել ինձ, երբ իմ մոտ կա հազարավոր պատմություններ, որոնք ես ուզում եմ պատմել քեզ։

Я не буду просить тебя что-то для меня делать – сделать, я даже не буду пытаться навсегда быть рядом.

Ես չեմ խնդրելու քեզ անել ինչ-որ բան ինձ համար, ես նույնիսկ չեմ փորձի ընդմիշտ լինել քո կողքին։

Потому что если я должна просить тебя обо всем этом, то я больше этого не хочу…»

  1. Քննարկիր հետևյալ աֆորիզմները՝ ըստ ընտրության

 Քո կյանքը արժի այն, ինչ դու ինքդ արժես և այն, ինչ դու տեսնում ես, դա հենց դու ինքդ ես:-Ռոմեն Ռոլան